Hold firmajulefrokost med teambuilding aktiviteter og siden fest med andre virksomheder på Charlottenlund Slot

april 28, 2023 0 Af admin

Mange firmaer efterspørger lækker firmajulefrokost, gerne med aktiviteter, og siden mulighed for at feste med andre virksomheder.

At arrangere en luksuriøs julefrokost med teambuilding aktiviteter og en efterfølgende fest med andre virksomheder på Charlottenlund Slot kræver en god planlægning og koordination. Her er nogle trin, du bør overveje. Med i hvert fald noget af dette på plads internt, kan I henvende jer til et professionelt eventbureau for et uforpligtende tilbud.

Budgetplanlægning

Start med at fastlægge et budget for arrangementet. Det vil hjælpe dig med at prioritere, hvilke aktiviteter der er mulige og realistiske at inkludere. Vær opmærksom på, at luksuriøse julefrokoster på Charlottenlund Slot ikke er i den billige ende.

Få overblik over gæstelisten

Er det hele eller dele af virksomheden, du ønsker at invitere? Hvor mange kan faktisk forventes at deltage? (Og husk så i øvrigt, at sende invitationer i god tid. Det er også vigtigt at give deltagerne klare instruktioner om tidsplanen, dress code og andre relevante oplysninger).

Planlæg teambuilding aktiviteter

Vælg teambuilding aktiviteter, der passer til din gruppe og temaet for julefrokosten. Aktiviteter kan inkludere ting som holdudfordringer, sjove spil eller kreative workshops. Disse aktiviteter vil hjælpe med at opbygge teamspirit og forbedre kommunikationen mellem kolleger. The Tribe byder på et bredt udvalg af muligheder, men deres flagskib til denne type event er det originale, innovative teambuilding spil Kongens Kancelli, der er designet netop til Charlottenlund Slot og firmaevents.

Vælg en julemenu – måske én, der bryder med traditionen?

The Tribe på Charlottenlund Slot har et stort udvalg af mad og drikkevarer og mange dygtige samarbekdspartnere til rådighed. De vil være leveringsdygtige i forskellige udsøgte menuer, som I kan vælge imellem. Overvej også eventuelle diætrestriktioner eller allergier, som dine gæster kan have – det er godt at have styr på forhånd – The Tribe kommer under alle omstændigheder til at spørge ind til det.

Dekoration og underholdning

Ønsker I dekoration og underholdning, der passer til temaet for julefrokosten, er det en god ide at have en ide om hvad, allerede tidligt i processen. Dette kan inkludere ting som live-musik, en DJ eller andre former for underholdning, og det kan have betydning for prisen.

Transport og logistik

Sørg for, at der er transport til og fra Charlottenlund Slot, og at logistikken omkring arrangementet er på plads. Dette inkluderer ting som parkering, garderobe og bemanding af arrangementet. Heldigvis er der rigeligt med muligheder for parkering, men også adgang med offentlig transport til Charlottenlund Slot.

Med disse trin kan du skabe en luksuriøs julefrokost med teambuilding aktiviteter og siden fest med andre virksomheder på Charlottenlund Slot. Husk, at det vigtigste er at skabe en mindeværdig oplevelse for dine gæster og sikre, at de har det sjovt og nyder arrangementet.

Overvej at lade eventbureauet The Tribe stå for både aktiviteter og planlægning

Hvis du ønsker at give slip på planlægnings- og koordineringsopgaverne til din luksuriøse julefrokost med teambuilding aktiviteter og en efterfølgende fest med andre virksomheder på Charlottenlund Slot, kan det være en god idé at overlade dette til et professionelt eventbureau som The Tribe.

The Tribe er et erfarent eventbureau med en stærk ekspertise i planlægning og afvikling af forskellige events, fra små intime arrangementer til store corporate events. De kan tage hånd om hele processen, fra idéudvikling og planlægning til udførelse og afvikling af arrangementet.

Ved at lade The Tribe tage sig af både aktiviteter og planlægning, kan du være sikker på, at din julefrokost vil blive afholdt med høj kvalitet og opfylder dine forventninger. De kan også rådgive dig om valg af tema, menu, underholdning og andre aspekter, der kan være med til at skabe den ønskede stemning og atmosfære.

Lad dem stå for selskabslege til jeres julefrokost

The Tribe har en bred portefølje af teambuilding aktiviteter og kan tilpasse dem til dine ønsker og behov, således at dine kollegaer får en oplevelse, der vil styrke samarbejdet og teamworket i virksomheden.

Når The Tribe står for både aktiviteter og planlægning, kan du læne dig tilbage og nyde festen med dine kollegaer og samarbejdspartnere. Du kan være sikker på, at The Tribe vil tage sig af alle de praktiske detaljer og sørge for, at alt går som planlagt.